AG Telecom jest firmą wdrażającą rozwiązania w zakresie:
- telefonii VoIP,
- dostępu do Internetu,
- telefonii stacjonarnej ISDN,
- połączeń telefonicznych realizowanych przez prefiks.

AG Telecom świadczy swoje usługi przy współpracy z niezależnymi operatorami telekomunikacyjnymi używając sprzętu firm Linksys, Cisco, Grandstream, Yealink.
Audyt
Kontakt z AG Telecom
Kontakt handlowy:

 

telefon 22-266-01-00
faks 22-230-91-94
mob. 796-097-197
e-mail


Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy

 

Główne kwestie - najważniejsze pytania i odpowiedzi dotyczące audytu telekomunikacyjnego

Dlaczego przeprowadzać?
Jak często przeprowadzać?
Czy przeprowadzać przez firmę zewnętrzną?
W czym może pomóc?
Na czym polega?

 

Dlaczego przeprowadzać?
Aby zoptymalizować wykorzystanie posiadanego sprzętu telekomunikacyjnego, obniżyć koszty połączeń telefonicznych, abonamentów i innych opłat stałych, zoptymalizować koszty organizacyjne wynikające ze stosowanych w organizacji sformalizowanych i niesformalizowanych procesów i procedur. Optymalizowanie oznacza w tym przypadku osiąganie najefektywniejszych rozwiązań wiążących ze sobą jakość i ponoszone koszty.

Jak często przeprowadzać?
Przy obecnej dynamice rozwoju rynku telekomunikacyjnego, wskazane jest przeprowadzanie audytu co najmniej 1 - 2 razy w roku.

Czy przeprowadzać przez firmę zewnętrzną?
Okazuje się, że bardzo często osoby zajmujące się na co dzień zagadnieniami telekomunikacyjnymi w danej firmie, zajmują się tymi zagadnieniami w sposób dorywczy (nieciągły). Specjaliści z firm zewnętrznych, posiadają doświadczenie i wiedzę zdobytą już podczas przeprowadzania audytów w innych organizacjach, przez co mogą spojrzeć również na konkretne potrzeby danej firmy bardziej obiektywnie, również dzięki temu, że nie są związani bezpośrednio ze strukturami danej firmy, przez co mogą mówić o kwestiach i wskazywać elementy których pracownik audytowanej organizacji nie mógłby poruszać, ze względu na np. troskę o swoje stanowisko. Podobnie jest w dziedzinie księgowości i finansów. Firmy zatrudniają księgowych i finansistów ale korzystają również z wiedzy i zasobów zewnętrznych specjalistów w tych dziedzinach.

W czym może pomóc?
Może odsłonić i wychwycić szczegóły, które często mogą mieć duży wpływ na usprawnienie pracy w firmie, jak również na zmniejszenie kosztów telekomunikacyjnych ponoszonych bezpośrednio przez firmę (np. zbyt wysokie ceny połączeń) lub pośrednio (np. koszty ponoszone na skutek częstych awarii mediów dostarczających usługę - kradzieże kabli i infrastruktury).

Na czym polega?
W głównej mierze na określeniu potrzeb Klienta, które często wynikają z nieuświadomionych problemów i zaproponowaniu pożądanego przez Klienta rozwiązania poprzez:

  • określenie celu do osiągnięcia, poprzez identyfikacje potrzeb,
  • poddanie gruntownej analizie sposobu działania firmy i organizacji pracy w aspekcie stosowanych w firmie rozwiązań teleinformatycznych, rodzaju, ilości i jakości usług, taryf i abonamentów oraz związanych z tym kosztów,
  • prezentację dokonanej analizy jako stanu wejściowego,
  • propozycję działań, przedstawienie rozwiązań umożliwiających osiągnięcie wskazanego na wstępie celu,
  • podjęcie negocjacji z operatorami i dostawcami sprzętu, w zakresie maksymalnego zwiększenia efektywności jakościowej i kosztowej wyznaczonego celu, szczególnie w zakresie jakości świadczonych usług i ponoszonych kosztów,
  • wdrożenie zaproponowanego rozwiązania.

 

Treść zapytania
Twoje imię i nazwisko *
Twój numer telefonu *
Twój adres email
* Pola wymagane
Dostawcy internetu Voip Bramki Voip
AG Telecom e-mail: telefon: 22-266-01-00 faks: 22-266-01-30
Zobacz również: Operatorzy | Telefonia VoIP | Bramki VoIP
© 2004-2016 AG Telecom
Projekt & cmswww.zstudio.pl